You are currently viewing קרב טיטאנים בצמרת המערב, שחזור של גמר 05' ומילווקי רוצים להמשיך את הרצף ביום שבת מסקרן / עידו רבינוביץ

קרב טיטאנים בצמרת המערב, שחזור של גמר 05' ומילווקי רוצים להמשיך את הרצף ביום שבת מסקרן / עידו רבינוביץ

מילווקי באקס (13-24) – ניו אורלינס פליקנס (22-13), 01:30

המשחק המוקדם בלילה הראשון של 2022 מציג את האלופה היוצאת המקבלת לידיה את השקנאים מלואיזיאנה שנוחתים בוויסקונסין בתקווה לעשות סוויפ מפתיע על האיילים.

ג'רו הולידיי, האקס של ניו אורלינס, סחב את הבאקס להארכה נגד הקבוצה הישנה שלו אך זה לא הספיק במשחק שחסר, בין היתר, את יאניס ומידלטון. כאמור, זה לא הספיק והפליקנס נשארו עם ניצחון בביתם בעזרת מבצע קבוצתי מרשים. ברנדון אינגרם, דבונטה גראבם ויונאס ולנצ'יונאס קלעו יחדיו 72 נקודות חשובות במשחק המתיש, כאשר חמישה שחקנים שונים קלעו סלים קריטיים בהארכה.

הפליקנס מגיעים למשחק היום במומנטום אדיר, הם ניצחו 5 מתוך 6 המשחקים האחרונים, כולל משחקם הקודם נגד הקליבלנד קאבלירס במשחק בו שחקנים כמו הרברט ג'ונס וגארי קלארק פתחו בחמישייה של ווילי גרין. הם מראים הרבה אופי לאחרונה, כולל במשחק זה בו ירדו לרבע האחרון בפיגור 7 והצליחו לגבור על יריבה חזקה בדקות הסיום.

מאידך, גם הבאקס חמים ובעיצומו של רצף מעולה עם חמישה ניצחונות עוקבים, שני האחרונים הגיעו נגד האורלנדו מג'יק בפלורידה בעזרתו של MVP הגמר האחרון, יאניס אנטטקונמפו. בשלושת המשחקים האחרונים הוא קלע בממוצע 32.3 נקודות ולא ירד מ-50% מהשדה באף אחד מהם. הבאקס יכולים להגיע למרחק חצי משחק מהמקום הראשון בקונפרנס עם ניצחון, הפסד יכול להפיל אותם למקום הרביעי בהינתן וההיט ינצחו.

קריס מידלטון, ברוק לופז ושמי אוג'ולה לא יהיו זמינים למייק בודנהולצר היום.

מנגד, זאיון ווילאמסון, יונאס ונצ'יונאס, ברנדון אינגרם, ג'וש הארט, קירה לואיס, דלטון הולמס ונאג'י מארשל בדו"ח הפציעות של האורחים.

הימור: הבאקס ממשיכים לדהור, ניצחון ב-6.

דטרויט פיסטונס (28-5) – סן אנטוניו ספרס (20-14), 02:00

הבוכנות מדטרויט נפגשים עם הדורבנים מסן אנטוניו בשחזור של גמר 2005 כאשר הפיסטונס מארחים את הספרס למשחק שני השבוע בין שתי המתמודדות הללו.

28 נקודות של חמידו דיאלו לטובת דטרויט לא הספיקו כלל במערכה הראשונה ביניהם לפני ארבעה ימים בטקסס, קלדון ג'ונסון היה רותח עם 27 נקודות מה שחתם את הניצחון השלישי שלהם ברצף. הם יקוו לחזור על דרך המלך עם ניצחון נוסף היום לאחר שני הפסדים בשני המשחקים האחרונים שלהם, נגד היוטה ג'אז והממפיס גריזליס.

הספרס משחקים כעת מחוץ לביתם עד ה-12 לחודש, שבעה משחקים חוץ רצופים ומתישים שהתחילו אמש בטנסי ויסתיימו בניו יורק בעוד שבוע וחצי. החבורה של פופוביץ נאחזים בחוט השערה על המקום העשירי שמוביל לפלייאין, רצף משחקים חשוב מאוד עם הקינגס (חצי משחק) והת'אנדר, פליקנס והבלייזרס (משחק אחד) הדולקים מאחוריהם במערב הפרוע.

בדומה ל-2005, הם מוכרחים לגבור על דטרויט הערב. הפיסטונס הפסידו ב-18 מ-19 המשחקים האחרונים שלהם והסגל מוכה הקורונה שלהם פשוט לא מצליח להחזיק מעמד.

סאדיק ביי וחמידו דיאלו מנסים הכל כדי לגרום לזה לעבוד, שניהם מפציצים במשחקים האחרונים כול תצוגה של 31 מדיאלו כמה ימים אחרי ה-28 שתפר נגד סן אנטוניו.

"אנו מוכרחים לעשות יותר על מנת לנצח" אמר ביי אחרי ההפסד האחרון נגד הניקס.

דז'ונטה מארי, זאק קולינס ודוונטה קאקוק יהיו על אזרחי הלילה אצל פופוביץ.

הפיסטונס חסרים את קייד קאנינגהאם, ג'רמי גראנט, קלי אוליניק, אזייאה סטיוארט, קיליאן הייז, פרנק ג'קסון, סייבן לי, אייזאה ליברס וכריס סמית' משלימים את המגילה הארוכה של דטרויט.

הימור: הספרס מטיילים בקלילות עם ניצחון ב-29.

וושינגטון וויזארדס (17-18) – שיקגו בולס (10-23), 02:00

הבולס, שתפסו את המקום הראשון במזרח עם קליעת הניצחון המשוגעת אתמול נגד האינדיאנה פייסרס, מגיעים באופוריה לבירת האומה במטרה להגדיל את יתרונם בצמרת. המכשפים של ווס אנסלד ג'וניור יהיו מוכרחים למצוא את האס בשרוול שלהם על מנת לגבור על האורחים היום ולחזור למאזן חצוי.

בפיגור נקודה בשניות הסיום, עם שחקן ההגנה צמוד לחולצתו, דרוזן קלע פלאוטר מעבר לקשת השלוש בדומה לאגדת שיקגו אחרת, דוויין וייד, וניצח את המשחק לטובת קבוצתו. קשה למצוא דרך טובה יותר לעלות למקום הראשון בטבלת המזרח, ניצחון שממשיך רצף של שישה ניצחונות רצופים – הארוך ביותר של הבולס העונה.

"כל הקרדיט הולך לעבודה הקשה שלנו, בשביל שהקבוצה הזו תחזיק מעמד כפי שאנחנו עשינו, לסיים את השנה בצמרת הקונפרנס – זה מדבר הרבה על מה שאנחנו מסוגלים כאשר אנו בשיא הכוח שלנו" אמר אמש גיבור הערב של שיקגו, דמאר דרוזן.

המשחק מול הוויזארדס, שהוכיחו העונה כבר שהם מסוגלים לניצחונות לא סבירים, לא יהיה פשוט כלל. הוויז גברו על הקאבס בעקבות משחק חזק של בראדלי ביל, שחזר לפרקט לאחר שלושה משחקים בחוץ. ביל צבר מומנטום בסוף החודש הקודם, כולל משחק עם 37 נקודות בניצחון החשוב מול יוטה.

המכשפים נמצאים כעת במקום השמיני עם מרווח של 1.5 משחקים מהסלטיקס שבתשיעי, והם רק במרחק 1.5 משחקים מקליבלנד שבמקום הרביעי. רצף המשחקים הקרוב יכול להוות סמן לדרך של העונה שלהם, והרבה תלוי על כתפיו של בראדלי ביל, שלא היה מספיק עקבי העונה.

לונזו בול, אלכס קארוסו, פטריק וויליאמס, אלפונסו מקיני, טוני בראדלי, ארסן איליאסובה ומארקו סימונוביץ לא יהיו בסגל של שיקגו הערב.

דאביס ברטנס, תומאס ברייאנט, ספנסר דינווידי, רוי האצ'ימורה, ראול נטו ובראד וונאמייקר ייאלצו לצפות בוויזארדס מהצד.

הימור: אלך על הפתעה, ניצחון של וושינגטון במשחק צמוד שיגמר ב-2 הפרש.  

ברוקלין נטס (10-23) – לוס אנג'לס קליפרס (18-18), 02:30

הברקלייז סנטר ישמש למקום הקרב בין המהדקים מעיר המלאכים לרשתות מניו יורק כאשר הנטס, שמקבלים חזרה את רוב הסגל שלהם לפעילות. הקליפרס מאידך מגיעים מחוררים, במיוחד לאחר הפציעה של פול ג'ורג', וישמחו שלא ליפול למאזן שלילי לראשונה בשנה החדשה.

הקליפרס הפסידו לרפטורס במשחקם האחרון, זאת על אף שהקליפרס קלעו ב-58.3% אחוזי יעילות. החבורה של בריאן שאו, שהחליף את טיירון לו זמנית בשל כך שהשני בפרוטוקול הקורונה, הגיעו ביתרון 5 לרבע האחרון אך קרסו ב-12 דקות בהם הרשו לאו.ג'יי אנונובי לקלוע 11 נקודות חשובות. הדינוזאורים הקנדים שלטו בקרב על הקרשים עם יתרון של 54-37 בקטגוריה.

"שיחקנו טוב יותר בהרכבים הנמוכים שלנו, במיוחד עם יחידת המשנה במחצית הראשונה, כך השגנו את היתרון. עם זאת, אנחנו חייבים להעלות רמה בגזרת הריבואנדים" אמר המאמן המחליף של הקליפרס במסיבת העיתונאים האחרונה.

הנטס נפלו מהמקום הראשון במזרח לאחר ההפסד שלהם מול הסיקסרס ביום חמישי. את קווין דוראנט וג'יימס הארדן לא יהיה ניתן להאשים. כל אחד מהם קלע 33 נקודות, קווין דוראנט לא נראה חלוד בכלל למרות שחזר מהשבתה של שלושה משחקים. מספר שבע בשחור הוא מהמועמדים המובילים לתואר ה-MVP העונה – דוראנטולה קולע 29.9 נקודות (הממוצע הגבוה שלו מאז עונת 13/14), צובר 7.8 ריבאונדים, 5.8 אסיסטים ו-0.9 גגים למשחק.

ג'יימס הארדן גם לא מתבטל בכלל לצידו של קיידי, המזוקן קולע 36 נקודות למשחק בשלושת המשחקים האחרונים, כולל שני טריפל דאבלים. גם הוא לא איבד צעד אחד לאחר השבתה של ארבעה משחקים מוקדם יותר בדצמבר.

קיירי אירווינג, ג'ו האריס, קסלר אדווארדס ודיירון שארפ ישבו בחוץ לצידו של סטיב נאש.

פול ג'ורג', קוואי לאונרד, ניק באטום, איביצה זובאק, אייזאה הרטנשטיין, ברנדון בוסטון, ג'ייסון פרסטון וג'יי סקראב בחוץ אצל הקליפרס.

הימור: ברוקלין לוקחים ב-7 הפרש.

יוסטון רוקטס (26-10) – דנבר נאגטס (17-16), 03:00

שחזור של אחד המשחקים המותחים ביותר העונה מגיע ליוסטון כאשר הנאגטס מתארחים בבית החלל של טקסס.

הרוקטס חוזרים למקומם הטבעי בזמן האחרון, לאחר רצף ניצחונות מרשים ומפתיע, הם הפסידו את משחקם השישי ברציפות אתמול נגד ההיט השבורים שמנסים להדביק בחזרה את החתיכות. ההגנה של הרוקטס הייתה הבעיה אמש (מיאמי קלעה 56.8% אחוז מהשדה במחצית הראשונה יחד עם 11 שלשות) וזה רק המשיך את המגמה שלהם מהזמן האחרון. הדירוג ההגנתי שלהם בששת המשחקים הוא 126.2, הגרוע בליגה בהפרש עצום.

סטיבן סילאס, מאמן הרוקטס שלפי השמועות נמצא על הכיסא החם, ניסה להסביר את המחדל: "אנחנו עושים תרגילים של אחד על אחד, עובדים על הטכניקה ההגנתית שלנו והגנה מבלי לצבור עבירות. עוברים על זה בכל אימון" חתם את דבריו.

המשחק הקודם בין שתי המתמודדות סיפק מערכה מרתקת בו יוקיץ' ניצח את המשחק עבור קבוצתו עם בלוק אדיר בשניות הסיום ומנע סנסציה של הרוקטס בקולראדו.

הם מגיעים לאחר שני ניצחונות מאוד חשובים למאבק הפלייאוף, נגד הקליפרס והווריורס, שניהם בהפרש פוזשן אחד בלבד. כל זאת עם תריסר שחקנים בחוץ בשל קורונה ופציעות. הסנטר הסרבי מתעלה על עצמו אפילו יותר מהעונה שעברה, אך יש גבול למה שהוא מסוגל לעשות עם סגל מודבק.

ג'מאל מארי, מייקל פורטר ג'וניור, אארון גורדון, ג'ף גרין, בונז היילנד, מונטה מוריס, זיק ננאג'י, פי.ג'יי דוזייר, מרקוס הווארד ו-וולאטקו קאנקר בחוץ אצל מייק מאלון.

ג'יישון טייט, גריסון מת'יוס ודי.ג'יי אוגוסטין לא בסגל של סטיבן סילאס.

הימור: דנבר מנצחים בעוד משחק צמוד, הפעם ב-3.

יוטה ג'אז (9-26) – גולדן סטייט ווריורס (7-27), 04:00

המשחק הגדול ביותר של הערב מגיע בסולט לייק סיטי כאשר הג'אז מארחים את הווריורס בחלון המאוחר של הלילה.

ההתקפה של הג'אז היא מכונה משומנת, הוא מובילים את הליגה באחוזים מהשדה (47.8%), שלשות למשחק (15.1), ונט רייטינג (10.2). דונובן מיטשל, המוביל את הקבוצה בנקודות עם אחוזי היעילות הטובים ביותר בקריירה שלו, ישמח להראות שהוא מסוגל לקחת את השלב הבא בהתפתחות שלו העונה ולהגיע עם הג'אז לגבהים חדשים לא רק בעונה הסדירה. ניצחון הערב יכול לקרב אותם למרחק משחק מהווריורס וגם לתת הצהרה לכל הליגה בבמה ענקית.

ניצחון ביוטה הוא אף פעם לא משימה פשוטה, אך הלוחמים של סטיב קר מקבלים תמריץ חשוב בדמותו של ג'ורדן פול שחוזר לסגל. פול החווה עונת פריצה קולע 17.9 נקודות, הנתון השלישי בטיבו בקבוצה אחרי סטף קרי ואנדרו וויגינס. הוא שב מפרוטוקול הקורונה לאחר שישה משחקים בהם הושבת, כולל ההפסד לנאגטס במשחקים הקודם בו הווריורס קלעו 86 נקודות בלבד. קרי ו-וויגינס קלעו מעל חצי מנקודות הקבוצה, זה לא יכול לעבוד מול קבוצה איכותית כמו הנאגטב.

הימור: גולדן סטייט ב-4.

Subscribe
Notify of
166 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

תודה רבה על הסיקור. אני גם חושב שווש תנצח. שיקאגו נראתה רע אתמול והיא גם תבוא עייפה. אבדיה יצטרך לעבוד קשה הלילה בהגנה

גיא רוזן
Admin
2 years ago

יוטה – גולדן.
בשביל משחק כזה שווה להתעורר ב-04:00
(כותב שבדרך כלל מתעורר בשעה כזו רק עבור משחקים של הסאנס).
.
אחלה פריוויו, תודה.

Avri
Avri
2 years ago

ממש כך. בלי המשחק הזה זה לגמרי לילה להשלמת שעות שינה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אחלה פריוויו, תודה רבה רבינוביץ. רשימות הנעדרים האלו פשוט לא יאמנו. לא ידעתי בכלל שאיליאסובה עדיין בליגה. לונדייל, טרה ג'ונס ופרימו יכו בבוכנות הלילה. נקווה לדקות משמעותיות גם לוייסקמפ.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

הוא לא. חתם ל-10 ימים והספיק להיכנס לפרוטוקול הקורונה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה על החידוד. באסה בשבילו.

NFS
NFS
2 years ago

יאללה דני תראה לדרוזן שלא כל יום אינדיאנה, תעשה ללווין הכרה עם הפארקט ותדאג שהשוורים ישארו שוורים ולא יהפכו לפרים.. (ומכאן החידה מה ההבדל בין שור לפר)

Tamir
Tamir
2 years ago
Reply to  NFS

🐂✂️✂️✂️

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  Tamir

🐂✂️🍒

אור
אור
2 years ago
Reply to  NFS

🙂

אור
אור
2 years ago

תודה עידו, יוטה מול הווריורס משחק גדול, השעה (בשבילי) פחות.
.
בינתיים לאנס סטיבנסון חתם בפייסרס, תודו שהתגעגעתם

לירון
לירון
2 years ago

תודה עידו. תיקון קטן, קליפרס לא מהדקים אלא סירות מפרש מהירות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

ערב עם שעות קשות… בכל זאת כמה משחקים מעניינים מאוד
תודה רבה על הפריוויו המשובח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תודה רבה, מה שבא ברוך הבא.

אור
אור
2 years ago

בספרס ווקר ומקדרמוט בקורונה, והבולס החתימו את Mac McClung, לא שם של צלף בוא נגיד ככה

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  אור

🤣

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  אור

הבחור לא התחיל בלייקרס, והיה לפני שניה בבולס? מסמן וי על כל הגדולות

אור
אור
2 years ago
Reply to  Smiley

מצטער אך לא הבנתי..

NFS
NFS
2 years ago

יופי של מחצית בין מכבי לירושלים (אפילו לא מופיע בדיומא, ייתכן ומסמל את הירידה בעניין).
בשלב מסוים ירושלים שיחקו עם 4 ישראלים (דברת, שגב, אריאל, גרשון) ומכבי עם 2.

טריי זריקה מחשידה
Reply to  NFS

רואים רואים אל דאגה

טריי זריקה מחשידה
Reply to  NFS

תשמע לא ראיתי קוסט טו קוסט 1 שם איך לברון עושה את זה כמה פעמים במשחק ועוד דרך האמצע?

טריי זריקה מחשידה

וואו איזה משחקי זבל וקליר פאת….
מעניין כמה קוסט טו קוסט יאניס יעשה על השקנאים 😂😂

טריי זריקה מחשידה

גיילן אדמס מנגב

AD
AD
2 years ago

מה יהיה עם סקוטי?

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago
Reply to  AD

איזה תצוגת הגנה נותן אבדיה. תענוג לצפות. וגם האמת כיף לראות את החתולויות של בראדלי ביל בהתקפה. זה יפה.

AD
AD
2 years ago

סוף סוף סקוטי

טריי זריקה מחשידה
Reply to  AD

סקוטי השנה נשמר חזק ביורוליג הרבה יותר חזק כל הזמן מקבל טראפים הרבה דאבל טימס הרבה הצקה ולחץ. למדו אותו יותר

טריי זריקה מחשידה

מכבי משחקים מאד טפשי צריך כל התקפה לבודד על אדם אריאל הוא אוויר בהגנה

NFS
NFS
2 years ago

את מי יבודדו, את יפתח זיו?

טריי זריקה מחשידה
Reply to  NFS

כן זיו סקוטי כל אחד עושה סל עליו אין לו רגליים בכלל

NFS
NFS
2 years ago

אדם אריאל מאני

טריי זריקה מחשידה

מכבי במקום לשחק על אדם אריאל נותנים לגון די iso 🤣🤣 תצוגת אימון נוראית של יאניס

טריי זריקה מחשידה

אובה קיבל תוקף על מה שלברון עושה כל חדירה

טריי זריקה מחשידה

מכבי מחרידים זה מה שיש להציע שלשות של דרק וויליאמס חח

טריי זריקה מחשידה

גון די עושה לברון קליר פאת מהאמצע 😎

NFS
NFS
2 years ago

ג'ון די מנגב

טריי זריקה מחשידה

מכבי במצב שגון די עושה iso זה אומר המצב בתחתונים

NFS
NFS
2 years ago

צמוד..

NFS
NFS
2 years ago

ירושלים נענשים על זריקות מהשלוש כשלא צריך

טריי זריקה מחשידה

העיקר הםועל קיבלו בראש😎 היה לי התערבות עם חבר חח

טריי זריקה מחשידה

אדם אריאל חשב לרגע הוא סטף בטעות

NFS
NFS
2 years ago

ירושלים חשבו שהם ניצחו לפני שהמשחק נגמר

אור
אור
2 years ago

המסקנה שלי מהערב הזה היא שגם באתר שנקרא "הופס" יש אפילו לשחמט יותר צופים מאשר משחק העונה של ליגת הכדורסל ה"ישראלית"

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
2 years ago
Reply to  אור

ליגת "הכדורסל" הישראלית

אור
אור
2 years ago

גם טוב

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  אור

האמת ששחמט הוא השני הכי פופולארי בארץ ובעולם אחרי כדורגל (מבחינת מתעניינים ורשומים באתרים מקוונים שמשחקים). אבל עדיין מכבי וזה, חשבתי שכן ירתק יותר קהל.
האמת בלי קשר, מי הולך היום למשחקי כדורגל של קבוצות מרכז טבלה או קונה מנוי?
יש לנו 10 מליון תושבים כמעט בארץ. קבוצת מרכז טבלה בליגת העל בכדורגל יכולה להביא 500 או 1000 צופים בממוצע למשחק?
פעם נראה לי היו יותר צופים, אפילו בשנות ה 80 או לפני זה

אור
אור
2 years ago

לא התכוונתי לזלזל בשחמט, כידוע לך אני אחד מהצופים. גם לא ידעתי על היקף ההתעניינות (למרות שלא נראה לי שכמות העוקבים אחרי התחרויות עצמן מתקרב לליגות הכדורסל וכו). בליגת העל בכדורסל כן התכוונתי לזלזל וחבל שזה נהיה משהו כזה לא ישראלי ולא מעניין (לדעתי)

טריי זריקה מחשידה
Reply to  אור

זה בגלל שאין שם קוסט טו קוסט דרך האמצע 😎

שחר אלוני
2 years ago

ברור, הכל טוב, רק אומר….יש בארץ עשרות אלפי רשומים באתרי אנטרנט מקוונים, שמשחקים 🙂
לגבי הכדורסל וגם כדורגל בארץ, דיון מעניין אם הצופים שם בעליה או ירידה, בלי קשר לשחמט כמובן

Warrior
Warrior
2 years ago

דני אמור להוביל הרבה יחסית הלילה. זה מגמה שראו במשחק שעבר עקב מחסור בגארדים והלילה יש עוד פחות אלא אם כן החתימו עוד כמה חברה לא מוכרים על חוזה 10 ימים.

Warrior
Warrior
2 years ago

פתחו יפה וושינגטון. שומרים

Warrior
Warrior
2 years ago

דני עם הגנה מעולה גם על לוין גם על דרוזן וגם על ווצביץ'

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

ביס להגנה נותן אבדיה. ממש מסטרפיס. והאמת ביל נותן הצגה יפה לעיני בהתקפה.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

ועכשיו 4 נקודות יפות בהתקפה. אחלה משחק לדני

Warrior
Warrior
2 years ago

ביל צריך להירגע לוקח יותר מדי בידודים עכשיו

Warrior
Warrior
2 years ago

אני חושב שדני קיבל הוראה מהמאמן המשחק פחות לקחת את הכדור בהתקפה ויותר לשמור כוח להגנה. משחק קודם קיבל הרבה קרדיט בהובלה ועכשיו פחות.

Warrior
Warrior
2 years ago

כבר גמור מעייפות משחק רבע שעה רצוף. ווס אנסלד יהיה חייב לשחק עם הדקות של אבדיה אחרת במחצית השניה

עומר
עומר
2 years ago

יאניס השמיד את ניואורלינס

עומר
עומר
2 years ago

חבל שדני לא קולע את השלשות, היה יכול להיות משחק מדהים

עומר
עומר
2 years ago

איזה משחק בוושינגטון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

איכס
דני לא עשה שום פאול על דה רוזן, רק עמד לפניו עם ידיים למעלה. השופטוטים סל ועבירה. גועל נפש. עולב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מסכן קובי וויט, עשו לו משהו דומה….

עומר
עומר
2 years ago

היו צריכים לעשות צאלנג'

עומר
עומר
2 years ago

כן השופטים ממש שורקים עם הכוכבים במשחק הזה

NFS
NFS
2 years ago

שיפוט שערורייתי בוושינגטון. תצוגת שיפוט עלובה ביותר.

עומר
עומר
2 years ago

שיפוט גרוע אבל גם דני פיקשש בכמה מהלכים, דווקא הפאול הקודם היה זה שצריך צאלנג'. גם חטף גג מלוין מתחת לסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  עומר

הוא ביקש צאלנג והמאמן לא לקח.
בכל מקרה שניהם היו שיפוט עם כוכבים…
גועל נפש מרוכז שווה ערך לדרך צלחה שנותנים ללברון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מסכן דני, לא דה רוזן חיסל אותו אלא השפטאטוטים. איכס איזה עולב של שיפוט. גועל נפש מרוכז, מתייחסים לסופמור הזה כמו לחתיכת צואה.

טריי זריקה מחשידה

לא מפתיע 70 אחוז מהעבירות של דני כל העונה אוויר מוחלט

NFS
NFS
2 years ago

וואו

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

איזה משחק אדיר!

עומר
עומר
2 years ago

וואו, לא מגיע לשיקאגו

עומר
עומר
2 years ago

אבל סל מטורף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ווואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
דה רוזן עשה את זה שוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הוא פשוט לא האמין שהשלשה הזו נכנסה.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, מצחיק לראות את המבע שלו. היה סקפטי אפילו שכולם חגגו.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

NFS
NFS
2 years ago

וואו דרוזן

Warrior
Warrior
2 years ago

מסכנים

AD
AD
2 years ago

מה לא בסדר איתך דרוזן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  AD

לא קרא את סט ההוראות למפעיל רשום עליו דה פרוזן לשעבר.

AD
AD
2 years ago

הבן אדם לא לקח שלשה אחת כל המשחק
בבאזר לוקח וקולע
יש שם אחזה באג בתוכנה

AD
AD
2 years ago

ורק לחשוב שהיינו יכולים להביא אותו על ווסטברוק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  AD

היום מי יתן לך?
דה רוזן והשיקוץ עם דייויס זו היתה אליפות בהליכה.
מניח שפופ תופש עכשיו את הראש ושואל, איך נתתי לשחקן כזה גדול ללכת?

טריי זריקה מחשידה

דה רוזן היה שחקן של 10 נק בלייקרס

AD
AD
2 years ago

הכוונה הייתה במקום חא על בכללי אף אחד לא חזה(נראה לי) את העלייה המטורפת ביכולת שהוא מציג העונה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מה קרה ליוקיץ במשחקים האחרונים? איפה האסיסטים?
לא שאין אבל פחות ממה שהורגלנו.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

הבין שאין עם מי…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Zvika Bar-Lev

דנוור טובים גם בלי פורטר ומארי.
בכלל לא ברור איך האחרון יחזור אחרי כל כך הרבה זמן בחוץ.

NFS
NFS
2 years ago

באסה לדני, נתן משחק טוב מאוד בהגנה וקלע יפה מתחת לסל אבל החטיא שלשה חשובה בסיום, חטף גג לפנתיאון והשופטים הדביקו לו עבירות בסיום משל היה זרג לבנבן שנה שניה מהמזרח התיכון.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

ראיתם מה קורה עכשיו בברוקלין?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Zvika Bar-Lev

מה?
הקליפרס הפכו ואוטוטו מנצחים?

martin
martin
2 years ago

דטרויט שלשת ניצחון בדיוק כמו שיקגו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כריסטופר של הרוקט עם מרפק לברון כמעט טיפוסי=עבירת תוקף, גרב מול דרג….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

המאמן המחליף של הקליפס עושה עבודה פנטסטית…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

קליפס לוקחים את זה, קוטלי הענקים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
יוקיץ משחק עם הבולבול…..

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

רק אני צופה באוטו-מטיק קורע רשתות?

לירון
לירון
2 years ago

אני גם צופה, אבל אתה לבד בבלוג החי: -)

רפיקי
2 years ago

יוטה קבוצה הרבה פחות מהנה משנה שעברה.
נהיו קבוצה של קרבות שוחות

אשך טמיר המקורי

הצטרפתי.
בדיחה של שריקה נגד לוני ועוד הוסיפו חטא על פשע עם טכנית לקר.

טריי זריקה מחשידה

חחח לוני זה זרג מס,1 בליגה מפתיע בהתחשב שהוא אמריקאי מקבל שריקות רק על המראה שלו. כל םעם שהוא יוצא קדימה אגרסיבי אחרי סקרין ישר חוטף שריקה על אוטומט במיוחד אם זה על כוכב

אשך טמיר המקורי

זאת השנייה, בראשונה סתם קפץ לריבאונד התקפה

אשך טמיר המקורי

קפצו ביחד לריבאונד כולה

אשך טמיר המקורי

חבל שהשופטים ברמה של ליגה ג' בליגה הטובה בעולם

אשך טמיר המקורי

האולם ביוטה כמרקחה

רפיקי
2 years ago

כנראה שהשופטים ניצחו את המשחק הלילה.
אלא אם סטף יכנס לזון

טריי זריקה מחשידה

יאללה הצטרפתי. וולאק דרוזן מנגב אש

אשך טמיר המקורי

איזה הבדל לראות 2 קבוצות חכמות ומאומנות בים ההירו בול בליגה

טריי זריקה מחשידה

מי עושה היום אנדר אובר לכמות הקליר פאתס שהשיקצה יקבל מול החתלתול? גיישון יש מספר? 😎

אשך טמיר המקורי

אוניל צמוד לסטף לגופיה. למה אף פעם לא שמרו ככה על השיקוץ?
בהחלט יש אמת בדבריו של שמעון

טריי זריקה מחשידה

על לברון הוא שומר מטר אחורה נותן לו לכוון בניחותא

אשך טמיר המקורי

הכוכב הכי זרג מול הכוכב הכי דרג.
בנוסף, לברון גבוה יותר וכאילו יכול למסור מעל השומר שלו.
בגדול, פשוט ישרקו פאול כל שנייה.

טריי זריקה מחשידה

שימסור מעל השומר לשלשה לראס 😎 או לhuf

טריי זריקה מחשידה

מישהו מתגעגע ללונזו בשיקאגו? אמרו לי פה שהוא המנוע 🤣🤣🤣 נראה לי עובדים טוב בלי מנוע

אשך טמיר המקורי

לא נראה לי. הם שורדים.
לפני זה הם רקדו על המגרש והביסו.
לא ראיתי אבל לפי הדיווחים זה רק בידודים.
לא ייקח אותם רחוק.
הם חייבים את לונזו וקרוסו – זה השלד של המשחק הקבוצתי והכימיה.

אשך טמיר המקורי

לילה מטורף במוזיאון – ברוקלין עם דוראנט והארדן מפסידה לבלדסו.
הספרס פאקינג מפסידים לדטרויט.
דרוזן עם עוד שלשת ניצחון (???).

אשך טמיר המקורי

חתיכת זקן בכושר איגודלה

רפיקי
2 years ago

אנדרי איגואדלה בעונה ה3544 שלו בליגה משחק עם יותר תשוקה מכל רוקי העונה.
זכינו

טריי זריקה מחשידה

מה קורה לסטף למה הוא נשמר כזה חזק? שיתנו לו קוסט טו קוסט דרך האמצע לליאפ הוא לגלגל כדור עד ה3 ולתת לו לזרוק 3 לבד. מה רק לאדם אחד זה מגיע?

אשך טמיר המקורי

איזה מציאה פורטר עבור גולדן

טריי זריקה מחשידה

הגופה של איגי עם דופק מואץ

אשך טמיר המקורי

היה כבר 7 אמות באדמה במיאמי

אשך טמיר המקורי

משחק מעולה חברים, נראות כמו 2 הקבוצות הטובות בליגה

רפיקי
2 years ago

גורדן קלארקסון פשוט כישרון מדהים.
עם מאמן וסביבה מתאימה הוא יכול להפוף לסופרסטאר

אשך טמיר המקורי
Reply to  רפיקי

ברור אתה נותן לו את נפח הזריקות והאישור לעשות מה שבא לו כמו הארדן והוא מעמיד מספרים טובים יותר מהפלגמט המזוקן חובב הפאולים

טריי זריקה מחשידה
Reply to  רפיקי

אין סרט כזה עם שמירה רצינית מחסלים אותו.

אשך טמיר המקורי

כנראה המשחק הטוב ביותר השנה

טריי זריקה מחשידה

גולדן סוגרים את הטקס ביוטה עם וויגינס ופורטר

אשך טמיר המקורי

עוד לא גמור

אשך טמיר המקורי

בוודאות המשחק הטוב של השנה.
גם זורם בלי שריקות, פאולים, פסקי זמן, ריוויוז ושטויות

טריי זריקה מחשידה

שריקות, פאולים, פסקי זמן, ריוויוז ושטויות אלה זמני מנוחה לבני 37 להסדיר מנוחה ולבוא טרי

רפיקי
2 years ago

אם הווריורס מנצחים את יוטה,בחוץ, בלי גרין, ביום חלש של קרי, ועם שיפוט כזה… הם קבוצה בת ז***

אשך טמיר המקורי
Reply to  רפיקי

גם אם יפסידו, אחרי התצוגה שנתנו, הם קבוצה בת ז***.
קונטנדרים אמיתיים, מאמינים שזה שלהם לקחת.

טריי זריקה מחשידה
Reply to  רפיקי

בלי גרין 🤣🤣🤣🤣

טריי זריקה מחשידה
Reply to  רפיקי

גרין במשחק כזה היה שובר את הקרש

טריי זריקה מחשידה

סטפןןןןןן שער הנעילה 🤣

אשך טמיר המקורי

סטף !!!
משחק ענק, מזכיר את המשחקים הגדולים משנות ה-90

טריי זריקה מחשידה

2 שחקנים ופצים על סטף ושם להם 3 בפנים מישהו ראה 2 קופצים על לברון מתישהו חחח אצלו השומר נותן מטר שיכוון יפה לזריקה האיטית שלו

טריי זריקה מחשידה

2 שחקנים ק ופצים על סטף ושם להם 3 בפנים מישהו ראה 2 קופצים על לברון מתישהו חחח אצלו השומר נותן מטר שיכוון יפה לזריקה האיטית שלו

אשך טמיר המקורי

לא זוכר מתי נהניתי ככה מכדורסל NBA.
אולי זה משחק ראווה בליגת הכדורסל הצורני?

טריי זריקה מחשידה

למה יש דאבל טים על דונובן מיצל? סאיב קר עושה דאבל טים על יוקיץ ומיצל אבל ללברון הוא נותן קליר פאת….יש רעיונות למישהו למה?

רפיקי
2 years ago

שמעון עם גרין המשחק הזה בכלל לא היה הופך לצמוד

טריי זריקה מחשידה
Reply to  רפיקי

נו די עם הנגר הזה בחייאת בלי סטף לא היו יודעים את ההבדל בינו לביומבו

טריי זריקה מחשידה

פאקן איגודלה חחחחח עושה 2015 חח

אשך טמיר המקורי

הידיים של סטף נראות כמו של יוקיץ'.
לברון היה עולה עם גבס למסיבת העיתונאים אחרי דבר כזה.

טריי זריקה מחשידה

חחחח זה מה שעבר לי בראש סימני יוקיץ. אוניל רדף אחריו לשירותים לא נתן לו אפילו לקבל כדור ראית את זה…..
מישהו םעם ראה שחקן מנסה למנוע קבלת כדור מלברון? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
19 שנות קליר פאת

אשך טמיר המקורי

מה זה רדף אחריו לשירותים, עזר לו לכוון את הזרם

אשך טמיר המקורי

איגי וסטף – דנא של אלופים

טריי זריקה מחשידה

יוטה עשו בשכל שנתן לאיגי את הזריקות אבל לפעמים גם גופה פוגעת 😎

טריי זריקה מחשידה

מי שנראה טוב מאז החסרה מפציעה וכנראה עשה גם קצת מחנה אימונים זה גיילן גרין היום אני רואה הלך 14 פעם לקו התחיל לחדור יותר כנראה זה סימן מעודד יש לו כשרון מפלצתי שהוא עוד לא מודע לו

רפיקי
2 years ago

הווריורס זה על אמת.
איגי זה לא הגיל זה התרגיל.
עם גרין זה בכלל היה נראה אחרת.
ומישהו אמר קליי תומפסון?
..
בוקר טוב לאוהדי ווריורס

אשך טמיר המקורי

שמעון ראית את זה?
https://www.youtube.com/watch?v=7iYH9MF9Y04

טריי זריקה מחשידה

🤣🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אם אחרי זה השקץ לא מטריד אותו, מה כן? אני חושב שווסטבריק נשאר בלייקרס עד סיום החוזה למצהלותיך או שיעבור לקבוצה שצריכה חוזה נגמר גדול. השנה הוא נשאר בלייקרס עד הסוף המר….

אשך טמיר המקורי

קווין פורטר ג'וניור – שיקוץ למופת
https://twitter.com/espn_macmahon/status/1477502933218455552

טריי זריקה מחשידה

הוא זבל גדול שחקן זבל אורגני פח עצום.מחרב את יוסטון אסור לתת לאדם הזה שניית פרקט. קליר פאת מוחחט בהגנה מטייל כל הזמן סתם בהגנה לא מזיז אפילו חצי רגל אגויסט מפגר בלי טיפת מוח. הם חייבים לחתוך אותו הוא גם פוגע בגיילן גרין כי נותנים לאהבל הזה גם להוביל כדור במקום גרין או רכז נורמלי אחר שיסדר את המשחק.

אשך טמיר המקורי

הכל אמת הייתי בשוק כשראיתי אותו בקדם עונה, אני וברוך ירדנו עליו כל הפרה-סיזון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אם אחרי זה השקץ לא מטריד אותו, מה כן? אני חושב שווסטבריק נשאר בלייקרס עד סיום החוזה למצהלותיך או שיעבור לקבוצה שצריכה חוזה נגמר גדול. השנה הוא נשאר בלייקרס עד הסוף המר….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

השתרבב פה בטעות
בהמשך הטומטום ובנו.
תזכרו שאמרתי שלדעתי הוא יבקש טרייד ולא ישלים חוזה בבוסטון.
הוא ובראון נהיו שחקני איסו והקבוצה לא ממש מעניינת אותם.

טריי זריקה מחשידה

יש מצב במיוחד עם חיצי הביקורת. תשמע אני מםנק אותל בסימונס וטוביאס תמורתו

אשך טמיר המקורי

טרייד מעולה לבוסטון

אשך טמיר המקורי

אתם צריכים להטריד את טומטום עבור כוכב קבוצתי ולהשאיר את בראון

טריי זריקה מחשידה

אגב אשך ראית את הסל של דה רוזן? קיבל דאבל טים על השלשה…..מה אומר השיקצה היה מקבל דאבל טים לזריקת וויר אר אול וויטנס?
זוכר את הקליר פאת הזה שפול גורג נתן לו? 🤣
https://youtu.be/4p3xWG3mkXE

אשך טמיר המקורי

טעות אישית ענקית של ג'ורג'.
אגב המפגשים הללו היו מכורים ברמת דונהי.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שמעון שתהיה בריא זה לא קליר פרת זה מה שקורה שנצמדים לאתלט על כמו לברון בטח בשיאו במיאמי כמו שאתה מבקש,שני נקודות קלות, לא בגלל שוויתרו לו אלא בגלל הצעד הראשון האדיר שלו.
.
https://youtu.be/jqpF1COUzoU

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דרך אגב המגן השאיר את קרי חופשי לגמרי על ה3 ב9-10 לשלושה חופשית ורוב המשחק הוא קיבל אחד על אחד למה לא ציינת קליר פאת? קרי כמו במקרה של השיקוץ מדובר בשני שחקני התקפה ענקיים שמפרקים כל הגנה